22 december 2020

Wens van SGP-Vlissingen & SGP-Zeeland

Wens van SGP-Vlissingen &  SGP-Zeeland

Het bovenstaande wensen we onze leden en donateurs van harte toe.
Ook de overige Vlissingse burgers én onze bestuurders geldt deze wens.

We attenderen de leden op de jaarvergadering van D.V. 3 februari 2021, zie bij AGENDA. We hopen dat de omstandigheden het toelaten om bijeen te komen.

Geachte leden,

Zoals u de laatste paar jaar aan het eind van het jaar gewend bent van ons, willen we middels dit schrijven wat informatie met u delen. Het jaar 2020 is bijna voorbij, een jaar waarin wel ontzettend veel is gebeurd. We hoeven maar één woord te schrijven: Corona-pandemie. Een klein virusje dat de hele wereld plat legt. Vele zaken kunnen en mogen niet doorgaan. Gelukkig hadden wij net onze ledenvergadering achter de rug voordat we in de lockdown terecht kwamen.

We hopen van harte dat wij u in het voorjaar van 2021 D.V. weer uit kunnen nodigen bij een bedrijf in Zuid- Beveland om onze jaarlijkse ledenvergadering te kunnen houden. Zodra de mogelijkheden er zijn, zullen wij u hierover berichten.

Het is bijna weer Kerstfeest en het is een donkere adventstijd, maar de Ster van Jacob is opgegaan. Hij verbleekt nooit. Dat de stralen van die Ster ook ons hart zouden mogen gaan verlichten. We wensen u en uw familie een gezegend Kerstfeest toe.

Hartelijke groet,

Het bestuur: Jan Bijnagte, Kees van Burg, Roel Christiaanse, Chris Dekker, Hans van den Dorpel, Jaap Kolijn, Piet den Ouden, Peter Smit en Christiaan Stouten