8 maart 2017

Versterking Zeeuwse economische structuur

Nieuwsbrief

Op verzoek van de Gemeente Vlissingen en de Provincie Zeeland plaatsen we een digitale nieuwsbrief: http://voor.zeeland.nl/structuurversterking

Fragment uit deze brief:
In het advies "Zeeland in stroomversnelling" van de commissie Structuurversterking en werkgelegenheid (onder leiding van Jan Peter Balkenende) staat hoe de Zeeuwse economische structuur versterkt kan worden. Dat is nodig, want de Zeeuwse economie wordt op termijn bedreigd. Daarom hebben onderwijs, overheid en bedrijfsleven in Zeeland de handen ineen geslagen om de Zeeuwse economie toekomstbestendiger te maken. De Provincie Zeeland informeert u met deze nieuwsbrief over de stand van zaken.

Als SGP zijn wij ook voor hoogwaardig (technisch) onderwijs, waarin de overheid, onderwijs, ondernemers en organisaties goed samenwerken tot versterking van Zeeland en natuurlijk ook van Vlissingen. Er zullen regelmatig nieuwsbrieven volgen. We hopen er steeds aandacht aan te besteden op onze site.