29 mei 2019

Column "Film by the Sea"

“Film by the Sea”

Donkerblauw, zwart en een gouden accent. SGP kleuren pur sang. Dat zou je kunnen denken. De SGP dames in Vlissingen zijn een stuk kleurrijker! Ik ben nu ruim een jaar raadslid en verveel me geen moment. Er gebeurt van alles in Vlissingen. Als we zaken niet begrijpen of het ergens niet mee eens zijn stellen we vragen. Vaak vragen van stads- en dorpsgenoten. Andere keren vanuit onze politieke achtergrond. Soms krijg je dan een compliment voor wat je onder de aandacht brengt, soms slechts spot en hoon… Niet iedereen begrijpt je standpunt. Dat mag natuurlijk en hoort zeker bij het vak! Soms heeft men niet alle informatie. Neem bijvoorbeeld de situatie Sloeweg-Weyevlietweg. Of de poster van Film by the Sea 2018. Als het publieke debat het doel van politiek is dan zijn we daar toen in geslaagd. Maar adeldom verplicht; de poster is dit jaar een mooi artistiek beeld geworden! With compliments! ‘k Ben benieuwd naar de volgende kleuren!

Cor Tromp, SGP Vlissingen

De columnist met de Vlissingse SGP-dames.