7 juli 2022

Installatie van burgerraadsleden

Beëdiging van burgerraadsleden

7 juli 2022

Meerdere personen werden aan het begin van de raadsvergadering geïnstalleerd als burgerraadslid. Deze mensen stonden bij de verkiezingen GR-2022 allen op de kandidatenljst van hun partij. Nummer 3 op onze lijst, Arie Deelen, werd ook geïnstalleerd. Hij legde de eed af: ZO WAARLIJK HELPE MIJ GOD ALMACHTIG.

Hij nam het stokje over van Willy de Goffau - van Duin. Aan het einde van de raadsperiode 2018 - 2022 beëindigde Willy haar taak als burgercommissielid.
Arie zat al in de adviescommissie en heeft er zin in om zich nu in zijn nieuwe  functie in te zetten voor Vlissingen. Onze fractie, raadsleden plus adviescommissie, is een hechte club!  Ze gaan op voet van vriendschap met elkaar om en proberen samen de goede keuzes te maken in het belang van de Vlissingse burgers.

Het bestuur van "Wees Getrouw", PKV van SGP-Vlissingen, wenst het zestal veel wijsheid en zegen over hun werk toe. Aan Gods zegen is alles gelegen.

De burgemeester leest de tekst van de af te leggen eed voor.

Hier leest de burgemeester de tekst van de af te leggen belofte voor.

Presentje van de raadsleden Lilian Janse  en Cor Tromp voor hun vriend Arie.

Arie, Mariet van Klinken (lid adviescommissie), Bram Huissen (bestuurslid), Cor en Lilian. Ook aanwezig: Nellie van Dijk (bestuurslid/fotograve).